Here we go again!

Jag börjar bli riktigt rädd nu. Det snurrar i huvet, ögonen hänger inte med, kallsvettas å mår dåligt. Jag vill bara lägga mig ner å ligga still. Minsta lilla jag rör på huvet så snurrar det iväg med mig. 
Undrar vad det kan vara. Det känns lite som att det varvar mellan ångest och svimningskänsla. Blir det inte bättre under helgen så får jag försöka få en tid till vårdcentralen...
Ska samtidigt be att de tar prover för att kolla upp min värk. Den är nästan outhärdlig nu. MEN om jag får ett svar på varför jag har ont så kan jag kanske vänja mig vid det.

//P

Kommentarer
Postat av: Bella

Men vännen då :(

Har du sovit ordentligt?

Du får gå iväg och titta upp det o värken :(

Kram <3

2011-11-05 @ 18:26:18
Postat av: p

Japp, sover å äter. Men rätt vad det är så slänger det iväg med mig. Ögonen nästan vänder sig,

Ska ringa på måndag.



Kram

2011-11-05 @ 22:40:06
Postat av: Bella

Usch då :(

Ja det är bäst du ringer!

Kram

2011-11-06 @ 00:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0