Hur är människan funtad?!

Jag tycker det är väldigt knepigt hur männniskan fungerar. Man kan leva tillsammans med nån i en "evighet" å få barn å ha det kanon. Men sen bara för att man går skilda vägar så måste det härjas å ställas till åt höger å vänster. Det ska bråkas om allt!
VARFÖR kan man inte förstå att det inte är den andre parten/föräldern som blir straffad utan BARNET/BARNEN!? Det gör mig så förbannad och upprörd!
Barnen vill ha BÅDA föräldrarna oavsett vad. De tycker om oss för dom vi är. De vill inte att vi bråkar. Det är faan vår skyldighet att se till att barnen får träffa båda.

Det här är nåt jag sett på flera håll de senaste 6 åren å det skrämmer mig att människan inte kommit längre i sitt tänkande än till mitt framför näsan.

För faan föräldrar (som går skilda vägar)! Gör inte separationen värre för barnen än den är!

Kram//P

Kommentarer
Postat av: petra

jag har ju nyligen separerat och det är jobbigt med allt tjaffs..bästa är om man kan komma överens för barnens skull.nu kanske du har hört johns version redan men jag har aldrig nekat honom umgänge med sina barn.tycker bara att man kan ha dem på ett annat sätt än varannan vecka...hans hotande hit o dit hjälper inget..

2011-11-04 @ 01:18:13
URL: http://pwestermark.blogg.se/
Postat av: p

Nja jag har inte hört nån version. Så det går inlägget har eg inget med er att göra.

Som jag skrev har jag stått bredvid 6 år och tycker det liknar faan i just det fallet.



Kram gumman!

2011-11-04 @ 09:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0