Patetiska människa!

Att du inte kan hälsa när vi möts eller berätta det du sa du ville ta öga mot öga är ett tecken på att du är feg. Du har inget att komma med. Ja det är tydligt att felet ligger hos dig. Att problemet är ditt. Å därför tycker jag riktigt synd om dig. Det måste kännas fruktansvärt jobbigt att hålla en fasad uppe konstant, som man ändå vet kommer brista. Kan inte vara lätt att tvingas vara "duktig å riktig" jämt. Men alla har ju brister å fel. Så även du! Det lyser igenom så jag förstår inte varför du försöker dölja det.
Vi har mötts många gånger i olika sammanhang men du tycks inte ha nåt att säga. Så då drar jag slutsatsen att jag har inte gjort nåt utan det är helt vanlig svensk avundsjuka. 
Önskar jag dig lycka till med allt i livet och lägger nu ner energin på dig. Du har haft dina chanser!

Have a nice life sweetheart!
 

 

 


Kommentarer
Postat av: petra

försök att koncentrera dig på människor som är trevliga och bryr sig om dig för den du är..

du behöver få lugn o ro från alla jobbiga människor och tankar..

kram petra

2011-11-08 @ 19:57:05
URL: http://pwestermark.blogg.se/
Postat av: p

Tack Petra! Jag har faktiskt avslutat det kapitlet nu. Raderat massor som funnits kvar i telefon, mail osv.

Kram

2011-11-09 @ 00:06:49
Postat av: Jenny Holmberg

Låt inte sånt ta energi från dig. Du behöver inte finnas tillgänglig för allt och alla, Du får själv välja vännen! Gör någon dig illa,så ta bort den från ditt liv. Släpp alla negativa tankar,försök glömma allt som sårat dig och gå vidare! Det finns folk som vill dig väl,som vill att du ska må bra,och som bryr sig om DIG! Kram

2011-11-09 @ 08:36:12
URL: http://www.skoldpadda.n.nu
Postat av: P

Ja Jenny vännen! Jag lägger ner det nu. Som jag skrev är inte problemet längre mitt och jag har raderat sånt som behövs. Jag går vidare.

Kram

2011-11-09 @ 12:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0