Trött

Idag är jag så fruktansvärt trött. Så trött att ja går in i saker, nästan slumrar till om jag sitter still för länge. Ändå har jag sovit i natt.  Jag har drömt konstigt och mycket i natt, och haft mycket grubbel de senaste dagarna. Det är väl det som kallas psykisk trötthet.

De senaste veckorna har jag vart mycket på Rampaborg med grabben. Det går framåt för han. Lär sig nytt varje dag. Vågar med för varje dag.
Tillsammans startade vi en kanal på youtube där vi lägger upp hans utveckling. Vill du titta så sök på kanalens namn KeQify.
Tror han är lite stolt över att vara med på youtube..iaf som hans ansiktsuttryck visar när vi tittar på dom.


Önskar er alla en kanon bra fortsättning på dagen.
See ya!

Kommentarer
Postat av: Jenny Holmberg

Åh vad han har blivit stor! Kul att se honom! Förstår att han blir stolt när han ser sig själv.

2011-11-10 @ 13:35:39
URL: http://www.skoldpadda.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0