Personligen...

Personligen tycker jag att jag haft massor av vänner men sista tiden upplevt att man undviker mig som om jag vore smittad av nåt...
Jag menar inte att man måste ringa/messa/ses 24-7 men ett ord ibland skulle inte skada. Tycker nån jag gnäller? Ja det gör jag! Jag trivs inte med det här.
Att en del inte talar om för mig vad jag gjort eller gör, som får dom att dra sig undan. Det är oärligt! Det är barnsligt! Omoget! En del saker vet jag med mig att jag gjort och då försöker jag rätta till dom eller ändra på mitt sätt.

Nej jag säger inte att jag är perfekt. Långt därifrån! Men jag försöker vara en medmänniska. Jag försöker vara förstående i de flesta lägen men ibland klarar jag inte av det. "Pressen" blir för stor.

Jag vet självklart att det finns de som är mina vänner och att de jobbar mycket, har sina egna familjer och sysslor. Det ska man få ha. Men kom inte å påstå att man inte har tid för att jag sen ska få se och höra att man har tid för andra. Påstå inte att man missat mitt mess när jag vet att man kollar den konstant. Lögnen blir då rätt uppenbar...eller hur.

Men som så mycket annat kommer jag överleva det här oxå.

Ha re gött// P

Kommentarer
Postat av: Jenny Holmberg

Kanske några få riktiga vänner är bättre än massa ytligt bekanta? Det är synd att vi bor så långt ifrån varandra. Vi måste försöka ses nåndag!

2011-10-30 @ 13:56:09
Postat av: The Black Orchid

Ja jag har hellre några få nära vänner än massa ytliga. Det är precis så jag vill ha det.

Längtar verkligen tills vi kan ses. Jag ska leta efter körkort i flingpaketet nästa gång ;)

2011-10-30 @ 19:46:02
Postat av: Bella

Jag förstår dig precis, sitter i samma sits själv.

Men för en gång skull så tänker jag: " ska jag bli behandlad så här gång på gång? Nej det är jag fan inte värd! Och personen är inte värd mig. Jag klarar mig utan detta."

Jag finns här o lyssnar, det hoppas jag du vet <3

2011-10-31 @ 08:18:01
Postat av: p

Ja det vet jag Bella! Vi brukar känna samma lika ;-)

2011-10-31 @ 10:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0